ŞARKI SÖZÜ

Çağatay Akman Gece Gölgenin Rahatına Bak Şarkı Sözü

Gece gölgenin rahatına bak
Bir de dön kaderimin bahtına yar
Seni düşlerin anlayacakta
Dön memleketin haline bak

Aldı dünya çantasını
Gidiyor bıraktı bize fazlasını
Dönüp bakmaz arkasına
Bir de gel tat kalbimin bombasını

Adaleti koyduk ortasına
Dön dedi döndük voltasına
Fakirin paradan haberi yok ama
Zenginin meyvesini koy votkasına

Hadi gönlümü vurdun da
Söyle kim kimin umrunda
Yılan yatıyor koynunda
Bir öpücük kondur boynundan

Biraz dur başucumda
Kan ter kalmışım uçurumda
Azrail göz kırpsa
Ecel bize kucak açsa

Sabah gecenin üstünden
Üstüne düştüm üstünden
Üstüne üslük küskünler
Geceye küskünler

Kalem kağıda almışsa
Güneş geceyi sarmışsa
Ölüm kapıda durmuşsa
Ecel sonumuz olmuşsa


ŞARKI HAKKINDA BİLGİ

Sosyal medya fenomeni olarak başladığı yolculuğuna şarkıcı olarak devam etmek isteyen Çağatay Akman çıkardığı Gece Gölgenin Rahatına Bak şarkısıyla kısa sürede patlama yapmayı başardı ve trend listelerine hızlı bir giriş yaptı. Amacı Olmayan Grup yani AOG ile büyük bir popülerite yakalayan, Scorp, Instagram ve Snapchat gibi ağlarda kendine has bir kitlesi ve kendine has bir tarzı bulunan genç şarkıcı, şarkıyı dinleyenlerin elini tekrar tuşuna doğru istemsizce götürüyor. Şarkının sözleri Çağatay Akman ve Koray Albayrak ikilisi tarafından yazıldı. Müzikler ise Koray Albayrak tarafından hazırlandı. Ayrıca müzik ilgili şunu da eklemek gerekiyor. Şarkıdaki müzikal altyapılar Anna RF adlı İsrailli müzik grubunun Jump adlı şarkısındaki altyapıdan alınmış. Dinlemek isteyenler buraya tıklayarak şarkıya ulaşabilir. Ayrıca şarkının orjinali için buraya tıklayabilirler. Sözler ve bu güzel müzik birleşince sonuç tabii ki mükemmel olmuş. Aslında şarkıyla ilgili ufak paylaşımlar internette yayınlansa da nihayet bu güzel şarkıya Yekta Özbilen yönetmenliğinde bir klip çeken şarkıcıya çıktığı yeni yolda başarılar diliyoruz ve yolunun açık olmasını umuyoruz. Zaten ortaya çıkan çeşitli remixler ve özellikle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan versiyonu parçanın başarılı olacağının sinyallerini bize veriyor. Recep Tayyip Erdoğan remix versiyonuna buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Şarkıyla ilgili her türlü düşüncenizi sayfamızda diğer dinleyicilerle paylaşabilirsiniz. Ayrıca şunu ekstra olarak bildirmek isteriz ki telif haklarına saygı gösteren bir site olarak sayfada Çağatay Akman Gece Gölgenin Rahatına Bak mp3 indirme opsiyonu kesinlikle bulunmamaktadır.

Ekleyen:

admin

PAYLAŞ

ŞARKIYI OYLA

Gece Gölgenin Rahatına Bak 4.41/5 - 1976 Oy

VİDEO

SPONSOR BAĞLANTI

FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

  1. Melis Kara

    15 Aralık 2016 Saat 01:27

    Burada da tipografik klibi bulunuyor; https://youtu.be/HxUVXRXEAME

  2. ela

    15 Aralık 2016 Saat 09:18

    çok mikooooo

    • sena

      18 Ocak 2017 Saat 22:00

      aynen

    • lafsokucu=I===>

      25 Mart 2017 Saat 14:35

      hiç güzel değil velet şarkısı bu

  3. ela

    15 Aralık 2016 Saat 09:18

    çok güzel yaaaaa

    • Emre

      1 Ocak 2017 Saat 21:29

      Hmmmm

      • Doğa çelik

        14 Nisan 2017 Saat 11:12

        Soy ismin ne kömür mü ?

    • Defne

      7 Şubat 2017 Saat 19:15

      ela Tabbo oynuyomusun??

      • Mehmet

        23 Şubat 2017 Saat 18:04

        Çok güzel

  4. xd

    18 Aralık 2016 Saat 18:21

    ♥♥♥

  5. melis

    18 Aralık 2016 Saat 19:40

    süper

  6. atkan

    19 Aralık 2016 Saat 17:36

    kardeşim bence bu siteye üye olma için bişey koysadınız

  7. fb baba

    21 Aralık 2016 Saat 08:48

    gece gölgede rahatına bak

  8. NİLAY

    22 Aralık 2016 Saat 10:35

    BAYILDIMMMMM

  9. NİLAY

    22 Aralık 2016 Saat 10:35

    TAKTIM YA BU ŞARKIYAA

    • rümeysa

      1 Ocak 2017 Saat 16:38

      evet

    • Nur

      3 Şubat 2017 Saat 10:17

      Aynen

    • derya

      7 Şubat 2017 Saat 19:33

      aynen bende taktım bu şarkıya

  10. Nöni

    22 Aralık 2016 Saat 16:17

    Süperrrr

  11. yılan yatıyo koynunda

    22 Aralık 2016 Saat 17:19

    :q

  12. Senagleryx

    22 Aralık 2016 Saat 20:55

    Normalde slow rap sevmeyen ben sevmeye başladım bağımlılık sebebi amk xkgkdkqwş

    • piremses baturay

      15 Şubat 2017 Saat 09:59

      bonzai gbi bagımlılık yaptı aq 😀

  13. Süpeerrrr Onlaynnn

    23 Aralık 2016 Saat 22:47

    ulan bu şarkıyı gece 1den sabah 7 ye kadar dinleyerek wolfteam oynadım hep kafa çektim

    • WOLFTEAM xTRETG

      26 Aralık 2016 Saat 21:16

      BENDENSİN KANKA WOLFCÜ :d

    • Çalışkan çocuk

      2 Ocak 2017 Saat 23:13

      Katılıyorum

  14. ZEHRA

    26 Aralık 2016 Saat 19:14

    BAĞLILIK YAPIYO <3 <3 ÇOK GÜZELLLL

    • berk

      13 Ocak 2017 Saat 14:28

      evet kerdeş biliyoruz

    • Asdas

      20 Ocak 2017 Saat 18:43

      Aynen

  15. Melis Sert

    26 Aralık 2016 Saat 20:16

    Dikkat bağımlılık yapıyo

  16. blabla

    27 Aralık 2016 Saat 13:25

    Süüüüpeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr.. Çok iyi yaa …

  17. eben 234

    27 Aralık 2016 Saat 18:34

    harika 🙂

  18. cmlbytn..................

    27 Aralık 2016 Saat 18:38

    harika……………………………….

  19. amasyalıyız heri

    27 Aralık 2016 Saat 20:25

    bağımlılık yaptı aq

  20. Bir unicorn

    28 Aralık 2016 Saat 17:39

    Kezbanlar toplanın hxkajsjdjdks kötü gibi şarkı

    • Masal

      1 Ocak 2017 Saat 11:00

      Kesin öyledir canım. 😂

    • Zeynep

      14 Ocak 2017 Saat 17:40

      Sen sin kezban 😜

    • Selim

      29 Mart 2017 Saat 14:34

      sensin kezban hacı sarıyı beğen öğle karşıma çık

  21. kübra inanç

    28 Aralık 2016 Saat 20:06

    çoksel *-*

  22. Lolcü Oyuncu

    29 Aralık 2016 Saat 18:36

    Olum şarkıyı dinlerken ecel bize kucak açsa dedi öldüm saddsadsadas

    • saddsadsadas

      16 Temmuz 2017 Saat 19:34

      hahah kimse gulmemis

  23. Emir

    30 Aralık 2016 Saat 10:49

    On numara

  24. emir

    30 Aralık 2016 Saat 12:53

    Çok güzel

  25. Vefa

    30 Aralık 2016 Saat 22:45

    Çok güzel parça çok sallar bağımlı oldum resmen

  26. Xxlol

    31 Aralık 2016 Saat 15:02

    Abi çook iyi ya bağımlılık yaptı

  27. Masal

    1 Ocak 2017 Saat 10:58

    Gercekten bagimlilik yapiyo 1 gunde ezberledim abi çoooook iyi ya biz bunu sinifta bi guzel soyleriz.😊

  28. defne

    1 Ocak 2017 Saat 14:34

    çok güzel

  29. Emre

    1 Ocak 2017 Saat 21:27

    Super sarki yapdim bundan

  30. Enver

    3 Ocak 2017 Saat 08:58

    Fena Şarkı Ağzıma Takıldı

  31. RANA ERCAN

    3 Ocak 2017 Saat 14:15

    BAYILDIM GECELERİ BU ŞARKIYI DİNLEMEDEN UYUYAMIYOM

    • Ah

      7 Ocak 2017 Saat 21:52

      Süper

    • Len

      7 Ocak 2017 Saat 21:53

      Banane
      .

  32. Nilay

    3 Ocak 2017 Saat 21:49

    Cok ama cok guzel

  33. Efsanur

    4 Ocak 2017 Saat 17:13

    Çok güzel ♥♥♥

  34. burcu

    5 Ocak 2017 Saat 14:37

    çok efsane

    • ozannnnnnasdasdasd

      7 Ocak 2017 Saat 17:09

      aynn

  35. (NY)Nıght wolf

    5 Ocak 2017 Saat 21:44

    Ya süper

  36. ozannnnnnasdasdasd

    7 Ocak 2017 Saat 17:09

    mukammmalll

  37. Yok

    7 Ocak 2017 Saat 21:44

    Süper

  38. Kerimcan Durmaz

    7 Ocak 2017 Saat 21:48

    Muhteşem benim şarkımdan bile guzel

    • nisu

      12 Ocak 2017 Saat 19:48

      senn şarkın yok burda

    • gizemli cadı poll

      29 Ocak 2017 Saat 20:18

      Tabi amk ne sandın tutturmuşun vur bana vur bana

    • Vur Banacı

      16 Nisan 2017 Saat 22:00

      Saçmalama o kadar da değil gerçekten en güzel şarkılardan 2.si ama seninki daha iyi

  39. sanane

    9 Ocak 2017 Saat 14:19

    bu şarkı tam bir tırşık gibi olmuş……

  40. sanane

    9 Ocak 2017 Saat 14:20

    şaka şaka çoooook güzel olmuş

  41. sanane

    9 Ocak 2017 Saat 14:21

    😀 <3 <3

  42. nisu

    12 Ocak 2017 Saat 19:47

    bayılcam <3<3<3<3<3<3<3<3<3

  43. berk

    13 Ocak 2017 Saat 14:27

    aga bu şarkıyı sevgilme söyledim

  44. dolunay

    13 Ocak 2017 Saat 17:58

    hmmm

  45. cimbom sevdalısı

    13 Ocak 2017 Saat 20:23

    süper bi şarkı ya okulda bütün sınıflar bu şarkıyı akıllı tahtaya yüklemiş son ses açıyor bizim sınıfta dahil [6. sınıfım]

  46. Blac.and block

    14 Ocak 2017 Saat 02:50

    İyi

  47. Zeynep

    14 Ocak 2017 Saat 17:35

    Müko😍

  48. nisa

    15 Ocak 2017 Saat 12:35

    ben ezberledim bile

    • ENES

      30 Mart 2017 Saat 07:37

      Bende sayılır

  49. Su

    16 Ocak 2017 Saat 15:17

    bu şarkıyı beğenmeyenler kendini UÇURUMDAN ATSIN

  50. fatmanaz

    16 Ocak 2017 Saat 17:09

    çok güzel bizim okulda bütün okul bu şarkıyı söylüyo bu şarkı mükemmel bir şey ben bu şarkıya erbayıldım çağatay akman abi sana bütün okul olarak teşekkür edizzz

  51. Azra

    18 Ocak 2017 Saat 00:46

    Tek bu sarkinin oldugu liste yaptim.tekrar tekrar ayni sarkiyi dinliyorum hic sklmadan.super olmus.en son bu tarzda kaderin benle bu derdi ne cok tutmustu buda ondan eksigi yok fazlasi var

  52. ışıl

    18 Ocak 2017 Saat 19:01

    çook güzel şarkı

  53. emirhan

    20 Ocak 2017 Saat 13:49

    bende çok dinliyorum

  54. Melis

    22 Ocak 2017 Saat 18:11

    Müthiş bir parça, İşte Benim Stilim programında görünce şoka uğradım. Sözleri de süper.

  55. XDX

    24 Ocak 2017 Saat 10:16

    ABİ ACAYIP SÜPER YAAAAAAAAAAA SUREKLI DİNLIYORUM

  56. XDX

    24 Ocak 2017 Saat 10:17

    SÜPER DEĞİL Mİ AMA ŞARKI

  57. melih

    26 Ocak 2017 Saat 18:05

    her sabah dinliyorum şarkıyı süper

  58. mönmö

    26 Ocak 2017 Saat 18:07

    çok güzel abi

  59. Umut

    27 Ocak 2017 Saat 07:13

    Çok güzel gece gölgenin rahatına bakmış

  60. nickname

    27 Ocak 2017 Saat 12:16

    Şarkı dilime takıldı amk bu arada yeni öğrendim bu şarkı annemin en sevdiği şarkıymış😅😅😅😅😁

  61. Aleyna Mine

    27 Ocak 2017 Saat 15:27

    abi şarkı süper ben bayıldım yani şarkı neredeyse beni hipnotize etti dinlemeden duramıyorum……………………………….

  62. SON GOKU

    28 Ocak 2017 Saat 11:57

    super lo

  63. gizem

    28 Ocak 2017 Saat 17:54

    Çok güzel ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

  64. Ecem

    28 Ocak 2017 Saat 20:25

    Çoooooook güzel bir şarkı yaa

  65. ibrahim efe yavuz

    30 Ocak 2017 Saat 10:47

    vay canina

  66. ibrahim efe yavuz

    30 Ocak 2017 Saat 10:48

    wofteam oynarken dinemek çokkkkk cok sarıyoo

  67. ibrahim efe yavuz

    30 Ocak 2017 Saat 10:49

    ayayyyy

  68. fido

    30 Ocak 2017 Saat 14:26

    Ne biçim şarkıysa bağımllk ypti😭

    • büşra

      2 Şubat 2017 Saat 15:17

      o zaman dinlemeyin hiç zamanla alışacaksınızdır benim arkadaşım da bağımlılık oldu bana danıştı bende dedimki hiç dinleme o zaman oda her yerden duyuyorum dedi bende duyarsan kulaklarını tıka dedim bizim okulda çok dinliyolardı o yüzden okula pamuk getirdi arkadaşım tıkadı kulaklarını tenefüslerde hep açarlardı çünkü oda tenefüslerde tıkadı sonra bana dediki herkesten sıkıldım bana gülüyorlar bende ona dedimki gülerlerse gülsünler snede onlara deki entarisi dım dımyar vallahi çoktatıntın yar de dedim tabi bu eski laf yenisi çokta fifi o çokta fifi demeyi sevmiyor o yüzden öyle dedim oda öyle dedi sonra bitane kız vardı ona çok pis güldü oda ona o lafı söyledi dediğmi lafı kızda ona çoook pislikçe bir küfür etti arkadaşım ağladı öğretmenlerde yasakladı şakıyı sadeceevde dinleyoruzz bn çokseviyorum sende dinleme alışırsın bebeyim

  69. Elena Lila Taşkıran

    30 Ocak 2017 Saat 15:01

    Harika 😉😉😉😉

  70. Denizzzzz

    2 Şubat 2017 Saat 00:25

    Beni lol’de ekleyin kardassslarrrr
    ZYMENiA VD

  71. Defne

    2 Şubat 2017 Saat 13:17

    çok iyi bee her gün dinliyorum ayrıca telefon da bile var her gün okula göürüyorum

  72. Defne

    2 Şubat 2017 Saat 13:17

    harika bee

  73. Defne

    2 Şubat 2017 Saat 13:20

    şu an dinliyorum yani

  74. Defne

    2 Şubat 2017 Saat 13:21

    çooook güzel bir şarkı

  75. Defne

    2 Şubat 2017 Saat 13:49

    bayıldım

  76. Bülent efe

    5 Şubat 2017 Saat 10:33

    Çok süper

  77. Serserri

    6 Şubat 2017 Saat 09:31

    ay ölüyorum bayıldımmm

  78. isim den sanane

    7 Şubat 2017 Saat 11:57

    kesin lan sesinizi çocuk 100 milyon olcak ragarag

  79. ahmet karali

    7 Şubat 2017 Saat 14:55

    çok güzel şarkı

  80. METEHAN

    7 Şubat 2017 Saat 15:08

    süper şarkı ya

  81. Maykil

    7 Şubat 2017 Saat 20:57

    Guzel lan aferin.
    Çekt

    Guzellllll. irdi kafayi marifetin

  82. AHMET

    8 Şubat 2017 Saat 16:07

    çok güzel bir şarkı

  83. Nur

    8 Şubat 2017 Saat 17:53

    Süper bayıldım…..:):):)

  84. Neşe

    8 Şubat 2017 Saat 18:35

    Bu şarkı çok güzel

  85. AYŞE

    9 Şubat 2017 Saat 12:38

    COK İYİ

  86. Hakan

    9 Şubat 2017 Saat 20:18

    En güzelleri

  87. Defne

    12 Şubat 2017 Saat 11:26

    çok güzel

  88. derin ırmak

    14 Şubat 2017 Saat 07:26

    İnanılmaz derecede BA YIL DIM.👍👍👍👈👈

  89. ceren

    16 Şubat 2017 Saat 10:06

    çok beğendim

  90. ceyda koç

    16 Şubat 2017 Saat 10:07

    çok güzel beğendim harika

  91. Ece

    16 Şubat 2017 Saat 11:35

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ

  92. BERİVANN

    16 Şubat 2017 Saat 13:24

    Süpersin ÇAĞATAY AKMAN Şarkı muhteşem

  93. ZERDA

    16 Şubat 2017 Saat 13:28

    dinlediğim en iyi şarkı süper

  94. elif

    17 Şubat 2017 Saat 11:48

    şarkı MÜTHİŞ

  95. Salih oyunda

    18 Şubat 2017 Saat 12:01

    Muhteşem be ezberledim şarkıyı

  96. rahatına bakk

    23 Şubat 2017 Saat 08:48

    çok iyi

  97. ırmak

    24 Şubat 2017 Saat 22:49

    abi süper yaa

  98. ırmak

    24 Şubat 2017 Saat 22:49

    😀

  99. hacer

    27 Şubat 2017 Saat 20:19

    çook güzel

  100. Emirhan ♡ Hazal

    2 Mart 2017 Saat 21:10

    Bön zail gibi bağımlılık yaptı AQ

  101. Salih

    6 Mart 2017 Saat 11:14

    Yaa bence çok güzel:)

  102. Can

    7 Mart 2017 Saat 20:52

    Ben onla söylerdim

  103. GECE

    8 Mart 2017 Saat 15:16

    çok güzeel

  104. mehnet

    8 Mart 2017 Saat 21:14

    çok güzel abisi

  105. yok

    9 Mart 2017 Saat 08:48

    Çok güzel çağatay Akman ın eline sağlık

  106. arda

    9 Mart 2017 Saat 09:24

    çok güzel elinize sağlık

  107. beğenmedim ama güzel

    15 Mart 2017 Saat 22:31

    lann gerisi nerede a
    ama güzel

  108. Fatma

    20 Mart 2017 Saat 15:11

    Cok güzel. Şakı

  109. Supertakım

    23 Mart 2017 Saat 20:02

    Yaa dilime dolaştı çok güzel

  110. ENES

    30 Mart 2017 Saat 07:33

    Bu dünyanın en güzel şarkısı olmalı.Bağımlıkta yapıyor

  111. kerem

    5 Nisan 2017 Saat 15:29

    bence bu şarkı daha güzel tipimde bunnna favorim bu gece gölgenin rahatına bak ay

  112. Yok

    9 Nisan 2017 Saat 14:01

    hic de bile hic guzel degil abisinin gulu

  113. ebru

    10 Nisan 2017 Saat 08:57

    süper ya

  114. ebru

    10 Nisan 2017 Saat 09:00

    ağzınıza yüreğinize sağlık 😊

  115. Aqsin

    17 Nisan 2017 Saat 19:18

    Zor ya bu bende saçımı bunun gibi edicem etdimde güzelmiş ya hu çok güzel. .mahni zordu ya cok guzel 5 yıldız yok 5000000 milyon yildiz

  116. İspikçi

    18 Nisan 2017 Saat 09:59

    Bi çok güzel aabbi

  117. İspikçi

    18 Nisan 2017 Saat 10:01

    Heijan yansın geceler daha güzel

  118. SMANUR KILIARSLAN

    23 Nisan 2017 Saat 14:37

    Bu ark spr 🙂 😉 :O

  119. OMAYGAT çok güzel bebeğim.

    1 Mayıs 2017 Saat 17:18

    MUHTEŞEMMM

  120. OMAYGAT çok güzel bebeğim.

    1 Mayıs 2017 Saat 17:20

    CANER

  121. nur

    2 Mayıs 2017 Saat 22:30

    Ginaga geldi ya

  122. GÜLSÜM ORBEYİ

    24 Mayıs 2017 Saat 19:09

    ÇOK ÇOK İYİ SÜPER LAN……………ÇATAY AKMAN HASTANIM LAN

  123. memo

    31 Mayıs 2017 Saat 11:56

    vayyyyyyyyyyyyyyyyy

  124. Deadpool

    31 Mayıs 2017 Saat 17:19

    Gece gölgenin rahatına nasıl bakılır?

  125. Deadpool

    31 Mayıs 2017 Saat 17:20

    Naber ben Deadpool.

  126. Deadpool

    31 Mayıs 2017 Saat 17:22

    Abi siz abarttınız galiba!
    Ben de takıldım evet itiraf ediyorum,fakat bu kadar abartmadım!

  127. Deadpool

    31 Mayıs 2017 Saat 17:23

    Yani.

  128. Deadpool

    31 Mayıs 2017 Saat 17:24

    Ben kaçtım!

  129. sır

    1 Haziran 2017 Saat 21:53

    efsane aga acayip yani tek kelime ile bayıldım.
    çağavgbhtay akman tipsizin teki ama sesi güzel şarkı sözleri de güzel.

  130. ege

    8 Haziran 2017 Saat 21:23

    cok guzel

  131. ege

    8 Haziran 2017 Saat 21:24

    bayıldım

  132. Nihal

    5 Eylül 2017 Saat 19:40

    Güzel

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Türkiye'nin En Kaliteli Şarkı Sözleri Sitesi • www.sarkisozlerihd.com © 2015-2017
Rastgele Şarkılar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10