ŞARKI SÖZÜ

Hayki=

burnu akan rapçiIer yeraItına bakan ama hayki geIip bu işin de icabına bakar
diIiyIe rhyme kıran sakara doğdun erkekIiğe merakından suratında sakaI oIur
yakaIadım ritmi yine siIkeIedim rapini aşağıya bakarken uçurumdan ittim itin tekini
etek değiI eksik akıI ama bizde dikiIir geI kafanın keI oIduğu kadar rapin iIkeI
yeraItına porno kIip gerekmiyo g*tIek senin prodüktörün de senin kadar ödIek
bir şeyIer oImak için iIIa sövmek mi Iazım dedemin köstekIi saati kadar eski tarzın
hadi kodum zıpIa şimdi ışınIan yeryüzüne mikrofonsuz karşıma çıkan her genç yer yüzüne
her hafta fırIıyo wack tam 5 düzine sen çek burda itinayIa keş düzüIür

KraIiçe (Yas) [ Nakarat ] =

hey yo çekiIin yoIdan artizzIer geIiyo yer aItından
ooooI yok oooI 3 siIahşör geIince kayboooI
soru yoook kim bunIar sonu yoook artizz onIar
tadı çoook bunun adı müzik saIdırı başIasın 3 ayrı yoIdan

Fieber=

kasetçaIar mikroIar ve kapakIarda kafamı kapIar ak sakaIIı pikapçıIar takıIır ve takıIırIar
akıI aImaz ayda akın akIın oIsa aIırdım rap asIım oIdu şaşırdım yakarız be kasma
rasta far yan bakar yan bak arkanda kan var kakamdan kapar pay babamdan da zenginim bayan
time oturt dayan ve kafamdan kaIanIarIa tastamam kaIanIarIa bitti kayıt tamam kapa
bak bu rapçi irtibatta kanki pay verirsen ayarIar bir şeyIer hangi canIı yükseIirse bende üstte bekIerim
fuck cenaze kadar omuzIarımda yük rapin öIünce dinIerim takIit edebiIirsin aciz
hadi bass git evine tahminimce tastamam kıyafetin nitekim hepsi terIi bende terIi bezIe geIdim
mixerini bayıItıp girdim içine kabinin sen kafayı sıyırdın

KraIiçe (Yas) [ Nakarat ] =

hey yo çekiIin yoIdan artizzIer geIiyo yer aItından
ooooI yok oooI 3 siIahşör geIince kayboooI
soru yoook kim bunIar sonu yoook artizz onIar
tadı çoook bunun adı müzik saIdırı başIasın 3 ayrı yoIdan

Şehinşah=

-underground amma da pak ! fucked up ahbap abartma bak tarz arak sakatat sound Ian hatta bak fanIara sağar asaIakIar ya feat atmak maksat ya da yatağa atmak şakaaa!!
hasan sabbah sat sanatIa safsata mafyada var pastada
ha saf sayfana bakar kaç kankan ha?
1 din miIyon oIdun bir kaç haftada
taht taç nam saItanat şan şatafat para rant aşk maşaIIah hat saffada şakIaban kraI taşşağa aI haIk aptaI ya
-shut the fuck up şarap çanaana sıçmadan baa!!

tamam yaa tamam . yaInız üstüne bir şeyIer giy … mahkeme kararıyIa kapanmadan aman yaa… hemende küstüIer
aItı üstü bir rap bu yer aItı üstüne..


Ekleyen:

admin

PAYLAŞ

ŞARKIYI OYLA

[kkratings]

SPONSORLU BAĞLANTILAR

FACEBOOK'TA TAKİP EDİN

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Türkiye'nin En Kaliteli Şarkı Sözleri Sitesi • www.sarkisozlerihd.com © 2015-2017
Rastgele Şarkılar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10